Friday 1 June 2012

♥♥♥ Ulang Tahun Perkahwinan Ke-6 ♥♥♥

Pejam celik dah 6 tahun saya bersama-sama suami melayari bahtera rumahtangga. Alhamdulillah, hari ini genap 6 tahun usia perkahwinan... ♥. Banyak cerita dikongsi bersama-sama. Ye lah kan... setiap pasangan itu ada pro dan kontranya. Hehehehh... macam saya, garang dan banyak cakap pot pet pot pet... tapi suami pulak, pendiam dan cool steady je. Tapi, kalau sekali marah... mak aaiii... takut weiii...
Apapun, saya berharap dan berdoa agar jodoh kami berpanjangan sehingga akhir hayat dan seperti doa seorang kawan saya.. hingga sampai ke syurga Allah SWT... Amin Ya Rabb. Terharu dengan ucapan dan doa dari saudara-mara dan rakan-rakan FB. Dengan kehadiran anakanda Luqmanul Hakim, semakin berseri-seri dan kecoh riuh rendah, macamlah anak ramai! Tapi memang nak tambah anak.. tapi belum ada rezeki, 'on the way'... hehehehh... 

Kek daripada Fatin Suraya... memang sedap!

Saje je nak tunjuk gambar masa majlis. Kehadiran kawan-kawan yang sudi datang dari jauh semata-mata nak berkongsi kegembiraan saya. Saya hargai mereka. Semoga kawan-kawan saya itu dimurahkan rezeki dan diberkati oleh Allah SWT.... Amin Ya Rabb.

Linda, Zaza, Iwan, Aida dan Zakiah

Kawan-kawan ni serumah dan sepejabat dengan saya... yang si jejaka ni handsome kan? Dulu satu pejabat, tapi sekarang dah jadi orang besar kat UDA Holdings. Alhamdulillah.... saya gembira sebab masa tu ingatkan tak ada kawan-kawan yang nak datang, maklumlah jauh kan.. tapi ada jugak yang sudi. :)))

Kawan baik, Aida

Cute tak kawan saya Aida ni? hehehehh... (jangan marah ye awak.....).


Sweet memories...:)

1 comment:

  1. Happy anniversary awak! cepat betul masa berlalu kan? teringat lagi saat2 dok kalut kat masjid tu.heheeh...
    cute? ishhh janganlah cakap. saya mmg dah tau dah...hahahahahaaaa....

    ReplyDelete

Yuuhuuuu... ciku cak!

Assalamualaikum sayang-sayang....!!!!  Apa kabor semua? Mak aaiiii... dah nak dekat setahun baru sempat menjengah rumah. Hahahahh... Mema...