Wednesday, 24 May 2017

Yuuhuuuu... ciku cak!

Assalamualaikum sayang-sayang....!!!! 
Apa kabor semua? Mak aaiiii... dah nak dekat setahun baru sempat menjengah rumah. Hahahahh... Memang bukan jenis yang rajin le kalo dah sekejap ada, sekejap tak ada. Harapnya semua sihat-sihat walafiat. Manalah p ye... ada je ni. Bukannya sibuk pun... buat-buat sibuk. Ada juga jenguk rumah member yang lain. Heheheh... dah dekat nak puasa baru ada :)
Macam-macam cerita suka duka, pahit, masam manis sepanjang saya tidak bersiaran ni. Hal keluarga, kawan-kawan dan isu-isu semasa di sekeliling. Kita ambil je yang baik untuk panduan supaya kita pun tak tersasar. Umur pun dah masuk 40-an, so banyak aura positif je kan.. ok. 

Momen paling bestkan bila dapat nak buah baru. Baby boy yang selamat dilahirkan pada 12 Mei 2017 (Jumaat) di HUKM. Alhamdulillah bersalin normal dan berat baby 3.07kg. Kebetulannya saya bercuti sebab mak mertua, adik ipar dan biras datang dari Sabah. 

Mami a.k.a maklong... bau baby memang ohsem kan!
Nama baby Hafiz Iman bin Hatizal.

*Mami terlebih excited hokey... yahooooo


Comey na... geram ooiiii

Dah 12 hari umur Ilman... tapi kuningnya masih ada sikit-sikit... 

1 comment:

Yuuhuuuu... ciku cak!

Assalamualaikum sayang-sayang....!!!!  Apa kabor semua? Mak aaiiii... dah nak dekat setahun baru sempat menjengah rumah. Hahahahh... Mema...