Monday 9 July 2012

♥♥♥ Hadiah Anniversary ♥♥♥

Rasa lama tak mencoret di sini. Begitulah kalau sekejap ada, sekejap tak ada. Macam biskut la pulak ye. Eemmm... banyak yang nak dikongsikan bersama-sama, tapi rasanya ini yang best kot... hehehehh... Selalunya, hadiah apa yang kawan-kawan dapat masa hari ulang tahun perkahwinan ye? Setiap tahun dapat hadiah? Sekali-sekali atau tak pernah langsung? Atau sekadar ucapan ringkas melalui sms atau kad ucapan yang ditinggalkan oleh hubby atas meja solek? Heheheh... atau yang paling romantik, mungkin ada yang 'candle light dinner'? Jeng jeng jeng.... dan yang paling tak best, bila hubby lupa terus... ada ke? Memang geram kan kalau hubby kita lupa anniversary...


Ok, saya dan Hubby tak meraikan pun, sekadar beli kek dan makan bersama-sama Hakim di rumah. Kad atau sms pun tak ada. Cuma ucapan spontan je... tak romantik kan? Saya dan Hubby memang simple, cuma yang penting, tetap ingat. Hadiah? Oh, saya tak pernah belikan apa-apa hadiah pun untuk Hubby, oopppss... ada! Sepasang jam tangan, tapi dah lupa tahun bila... Tapi Encik Suami je yang ada hadiahkan. Itupun sebab saya yang nak! Hubby tanya, nak apa? Hahahahh... memang dia kurang arif bab-bab hadiah ni. Ada tu, dia siap bagi duit dan suruh saya beli sendiri... Dua minggu lepas, kami ke Plaza Low Yat. Kebetulan memang nak repair laptop yang 'tak sihat'. Kat situ kan lubuk bagi orang yang minat dan mengikuti perkembangan produk terkini pelbagai gadget macam telefon bimbit, ipad, camera dan segala macam lagi yang seangkatan dengannya... Yang bestnya, Hubby tanya nak beli telefon baru tak? Hah??? Betul ke Abang nak belikan handphone baru untuk Su? Waahh... tentulah nak! Terujanya saya. Bukan apa, telefon yang lama ni memang selalu buat saya geram sebab baterinya cepat habis, sekejap je dah kena cas balik... saya mengomel-ngomel depan suami. Agaknya sebab tu dia tanya tu dan belikan... Apa lagi saya meronda hampir semua kedai untuk tengok mana yang best... oh, lupa... pasal bajet berapa ye? Ok, hubby kata, bawah 1k je.... Orait.....


Pusing punya pusing, sampai penat dah kaki berjalan (maklumlah terlebih sikit berat badan, cepat letih.. hehehehhh) lastly saya pilih yang ini..... dapat harga pun ngam-ngam je... Seronoknya saya. Hubby kata, itu hadiah anniversary...

TERIMA KASIH ABANG! (dengan tersipu-sipu malu... nak cakap yang.... AISHITERU!) Macam tajuk lagu je.... hehehehh... Bukan sebab dapat handphone baru tau... Tapi memang Su sayangkan Abang... selagi ada hayat dikandung badan.... (dengan perasaan sebak, kolam mata pun mula bergenang....) 

Yahoo...boleh main Angry Bird! heheheh

Pppsstttt.... saya sedang fikirkan apa hadiah untuk Hubby pulak? Walaupun lambat, saya tetap nak bagi...

3 comments:

  1. Selamat ulang tahun perkahwinan Sue! Tahniah dpt handphone baru!! Siap kau Angry Bird!!

    ReplyDelete
  2. hehehehh... terima kasih Kak Shima. Bukan selalu dapat hadiah yang mahal. Orang memberi, kita merasa kan? Ye, sekarang ni mabuk main angry bird je.... geram!

    ReplyDelete
  3. wowwww....i like....untunglah org ada suami (dengan nada cemburu...hahahahhahaaaa)....gurau je awak....apa2pun Happy anniversarry ya.Semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa...

    ReplyDelete

Yuuhuuuu... ciku cak!

Assalamualaikum sayang-sayang....!!!!  Apa kabor semua? Mak aaiiii... dah nak dekat setahun baru sempat menjengah rumah. Hahahahh... Mema...